Wpis powstał dzięki współpracy z:

Xbox Game Studios i 343 Industries wreszcie podniosły kurtynę nad Halo Infinite, kolejnym rozdziałem ukochanej serii strzelanek FPS, podczas pokazu gier cyfrowych w lipcu. Podczas gdy materiał z rozgrywki, który został ujawniony, z pewnością wywołał pewne podekscytowanie dla flagowego tytułu Xbox Series Xs, pozostawił niektórych fanów rozczarowanych. Główny punkt

Halo Infinite Graphics „Harken Back” to Classic Halo, zgodnie z 343

Xbox Game Studios i 343 Industries wreszcie podniosły kurtynę nad Halo Infinite, kolejnym rozdziałem ukochanej serii strzelanek FPS, podczas pokazu gier cyfrowych w lipcu. Podczas gdy materiał z rozgrywki, który został ujawniony, z pewnością wywołał pewne podekscytowanie dla flagowego tytułu Xbox Series Xs, pozostawił niektórych fanów rozczarowanych. Główny punkt

Xbox Game Studios i 343 Industries w końcu podniosły kurtynę nad Halo Infinite, kolejnym rozdziałem uwielbianej serii strzelanek FPS, podczas pokazu gier cyfrowych w lipcu. Chociaż ujawniony materiał z rozgrywki z pewnością wzbudził emocje w związku z flagowym tytułem Xbox Series X, to pozostawiło niektórych fanów rozczarowanych.

Głównym punktem spornym jest oprawa wizualna gry, która według niektórych wygląda kiepsko. Na Twitterze niektórzy użytkownicy potępili materiał z rozgrywki, wskazując zrzuty ekranu przedstawiające Brutes, środowiska i tekstury broni jako przykłady tego, jak 343 wydaje się robić krok wstecz pod względem grafiki franczyzy. Pojawiły się nawet sugestie, że poprzednie części, takie jak Halo: Reach, gra wydana po raz pierwszy w 2010 roku i niedawno ponownie wydana z aktualizacją graficzną na PC, wyglądały lepiej niż pierwsze demo Halo Infinite.

Oczywiście, ponieważ wiele osób krytykowało wygląd gry, inni, w tym 343, bronili wizualnej prezentacji Halo Infinite jako wyboru stylu graficznego, napędzanego nostalgią. Dla niektórych fanów oprawa wizualna jest pozytywna, ponieważ prezentuje styl graficzny bardziej zbliżony do kolorowego Halo: Combat Evolved i korzeni serii. Takie podejście do nostalgii jest również widoczne w oprawie graficznej gry, która na wiele sposobów odtwarza klasyczną okładkę Halo: Combat Evolved.

Podczas sesji pytań i odpowiedzi za zamkniętymi drzwiami po debiucie w grze, dyrektor kreatywny 343 Chris Lee rozmawiał z kilkoma sklepami, w tym z Kotaku, i odniósł się do grafiki demo, wyjaśniając, że wszystko sprowadza się do tego, że gra przypomina klasyczne Halo.

„To naprawdę mówi o duchowej koncepcji ponownego uruchomienia, od której rozpoczęliśmy ten projekt, gdzie naprawdę chcieliśmy wyciągnąć wnioski z Halo 4 i Halo 5 i […] spojrzeć na całą historię serii Halo i objąć najbardziej ikoniczne elementy i przynieś je dziś graczom ”- powiedział Lee. „Język wizualny przywraca, nawiązuje do niektórych kultowych stylizacji, które mieliśmy w Halo”.

343 zdecydowanie zawierało mnóstwo nostalgii i zwrotów do oryginalnej trylogii Halo w dziewięciominutowej wersji demonstracyjnej, gdy Master Chief strzela i walczy przez szeregi wrogów Przymierza za pomocą karabinów szturmowych, strzelb, broni plazmowej i kultowej serii, pistolet o wysokiej precyzji. Obserwujemy, jak manewruje Warthogiem po skalistym krajobrazie pierścienia Halo, kosząc Gruntów i Szakali w drodze, by zestrzelić jedną z trzech armat lądowych. Kotaku wskazał nawet, jak to demo odzwierciedlało wczesną misję w Halo: Combat Evolved, w której Master Chief musi uratować trzy grupy zagubionych kosmicznych marines po tym, jak rozbili się na pierwszym pierścieniu Halo.

Ale było też kilka nowych rzeczy, w tym nowy hak z liną zwany strzałem z hakiem, którego Wódz może używać do rzucania się na wrogów, przyciągania przedmiotów do niego i sięgania na platformy nad nim. Demo zawierało również menu ulepszeń, które 343 powiedziało IGN, że jest związany z przedmiotami, które Master Chief może znaleźć w terenie, aby ulepszyć swój sprzęt.

„Chwytak i opuszczana tarcza, które pokazaliśmy, są swego rodzaju koncepcją duchowego ponownego uruchomienia, która nawiązuje do systemu wyposażenia w Halo 3” – wyjaśnił 343. „To dwa nowe elementy wyposażenia, które Chief będzie mógł znaleźć i wykorzystać podczas gry.”,

Odpowiadając na krytykę dotyczącą wersji demonstracyjnej gry Halo Infinite, dyrektor generalny ds. marketingu Xbox Aaron Greenberg podkreślił, że gra jest wciąż w toku i nadal będzie się rozwijać w miarę zbliżania się premiery na święta 2020.

„Słuchaj, jesteśmy w środku globalnej pandemii. Jest lipiec, jesteśmy daleko od wakacji [2020], widzisz grę, w której trwają prace ”- powiedział Greenberg Inside Gaming po Xbox Games Showcase.

Greenberg wyjaśnił również, że prezentacja była nadawana na żywo w rozdzielczości 1080p i zaprosił fanów do ponownego obejrzenia materiału na oficjalnym kanale Halo YouTube, który ma teraz wersję demonstracyjną działającą z szybkością 4K 60 fps: „Bardzo trudno jest pokazać pełną moc i graficzna wierność tego, co Xbox Series X będzie w stanie dostarczyć ci podczas transmisji. Wróć i spójrz na to w rozdzielczości 4K 60 ”,

Sprawdź poniżej demo działające w 4K 60 fps:

Greenberg powiedział także, że przed premierą Halo Infinite wciąż poczyniono znaczne postępy. „Mogę ci powiedzieć, ponieważ co tydzień widzimy testy kompilacji, a oni postępują z tygodnia na tydzień, więc od teraz do wakacji będzie po prostu coraz lepiej”,

Ciekawą ciekawostką, którą 343 ujawniło podczas pytań i odpowiedzi (.) za pośrednictwem IGN) po prezentacji, było to, że wersja demonstracyjna gry Halo Infinite w ogóle nie działała na Xbox Series X. Zamiast tego 343 uruchomiło wersję demonstracyjną na komputerze PC, który pasował do specyfikacji Xbox Series X. Poniżej możesz zobaczyć, jakie są podstawowe specyfikacje, jeśli potrzebujesz szybkiego przypomnienia:

343 nie skomentowało, czy uruchomienie wersji demonstracyjnej na PC mogło wpłynąć na efekty wizualne pokazane w wersji demonstracyjnej. Wydaje się to mało prawdopodobne, ponieważ Halo Infinite zostanie również wydane na PC w te święta i dlatego powinno zostać zoptymalizowane również dla tej platformy.

Niezależnie od Twojej opinii na temat Halo Infinite, jej podejścia do nostalgii, jej wyglądu lub znaczenia w 2020 r., jest to gra, o której ludzie prawdopodobnie spędzą dużo czasu na rozmowach w tygodniach i miesiącach, zanim wreszcie Xbox Series X będzie w końcu uruchamia się. Jeśli chodzi o konsolę nowej generacji firmy Microsoft, to nadal ma ona zostać wydana w wakacje 2020 r.

Halo Infinite pojawi się na Xbox Series X, Xbox One i PC. Subskrybenci Xbox Game Pass będą mogli grać w tę grę w momencie premiery bez dodatkowych kosztów.

Tytuł oryginalny: Halo Infinite Graphics “Harken Back” to Classic Halo, According to 343
Źródło: d-o-g

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest

Serdecznie polecamy nasze zaprzyjaźnione serwisy: