Wpis powstał dzięki współpracy z:

San Diego Comic-Con podjął trudną decyzję o odwołaniu corocznego wydarzenia na rzecz wersji wirtualnej.

Comic-Con @ Home Bombs: Tweets Down 95% w stosunku do 2019 Live Convention

San Diego Comic-Con podjął trudną decyzję o odwołaniu corocznego wydarzenia na rzecz wersji wirtualnej.

[ochrona poczty elektronicznej] nie była sukcesem, na który ludzie liczyli, że będzie. Tweety spadły o 95% w porównaniu z zeszłoroczną imprezą, na której szef Marvel Studios, Kevin Feige, zburzył dom, ogłaszając po ogłoszeniu. Jednak obawy o bezpieczeństwo publiczne nie pozwoliły na zerwanie tradycyjnego doświadczenia Con, co Comic-Con International zdało sobie sprawę z tego dość wcześnie. Podczas gdy ludzie byli rozczarowani, widząc, że wydarzenie już się nie odbywa, pewną pociechę było wiedząc, że przygotowują wirtualne wydarzenie dla wszystkich uwięzionych w pomieszczeniach.

Było kilka dużych prezentacji, w tym panel Billa i Teda Face the Music z Kevinem Smithem, The Walking Dead przenoszący wszystkie trzy swoje programy na konwencję online, zjazd Konstantyna i nie tylko, ale ledwo udało im się zdobyć jakąkolwiek przyczepność. Według danych firmy ListenFirst, zajmującej się analizą mediów społecznościowych, za pośrednictwem Variety, tweety, w których wspomniano o ochronie poczty e-mail, spadły o 95% w porównaniu z konwencją na żywo w 2019 r. – zaledwie 93 681 tweetów w ciągu pięciodniowego wydarzenia w porównaniu z 1 719 000 tweetów w 2019 r. dodaj, Tweety o 10 najpopularniejszych wydarzeniach telewizyjnych spadły podobnie o 93%, a tweety o 5 najpopularniejszych panelach filmowych spadły aż o 99%.

Więc na czym polega problem? Większość ludzi w Ameryce Północnej utknęła w domu i nie ma zbyt wiele do zrobienia, co pozwala uwierzyć, że [ochrona poczty elektronicznej] byłaby wielkim sukcesem. Jeśli chodzi o to, nie było wielkich ujawnień, a większość wszystkiego została nakręcona i zmontowana kilka tygodni temu, przez co jest raczej nieaktualna. Nie odbyły się żadne wydarzenia na żywo, które sprawiłyby, że wyglądałoby to jak tradycyjne doświadczenie San Diego Comic-Con. Sprowadzając się do kilku paneli internetowych, wydawało się to po prostu wymuszone, chociaż były pewne wyjątki.

Widoki w YouTube na panelach nigdzie się nie spodziewali. Panel New Mutants okazał się największym z corocznych wydarzeń. W chwili pisania tego tekstu panel był oglądany ponad 200 000 razy, co naprawdę niewiele mówi w porównaniu z normalnym wydarzeniem. Jeśli chodzi o stronę telewizyjną, zdecydowanym zwycięzcą okazał się The Walking Dead, wraz z Wikingami, będący podstawą Comic-Conu, choć podekscytowanie wciąż było raczej stłumione. Czy może to oznaczać kłopoty dla tradycyjnych wydarzeń w nadchodzących latach? Gdy Marvel siedzi w tym roku, DC ogłasza własne wydarzenie i obchody Gwiezdnych Wojen, możemy zobaczyć, jak Comic-Con traci trochę równowagi.

Wydarzenie Fandome DC odbędzie się praktycznie w przyszłym miesiącu i już jest spory szum. otaczające go, częściowo dzięki Justice League Zacka Snydera. Spoglądając w przyszłość, [chroniony pocztą e-mail] może chcieć rozważyć tworzenie wrażeń na żywo, jeśli to się powtórzy. Nawet z trudnościami technicznymi fani chcą mieć możliwość interakcji z obsadą i ekipą swoich ulubionych serii, a nie siedzenia i oglądania nagranego wcześniej wideo bez treści. Fani nie mogli rozmawiać z twórcami – mówi Tracy David, dyrektor ds. Marketingu w ListenFirst. [To] naprawdę zmniejszyło zainteresowanie eksperymentem [chronionym pocztą elektroniczną]. Miejmy nadzieję, że w przyszłym roku wszystko wróci do normy, ale z pewnością było to pouczające doświadczenie dla wszystkich zaangażowanych stron. Variety było jednym z pierwszych serwisów, które zgłosiły doświadczenie [chronione pocztą e-mail].

Tytuł oryginalny: Comic-Con@Home Bombs: Tweets Down 95% from 2019 Live Convention
Źródło: movieweb

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest

Serdecznie polecamy nasze zaprzyjaźnione serwisy: