Wpis powstał dzięki współpracy z:

Hamilton był znacznie większym zainteresowaniem dla Disney + niż cokolwiek na Netflix w lipcu.

Hamilton był największą rzeczą w każdej usłudze przesyłania strumieniowego w lipcu, w tym w Netflix

Hamilton był znacznie większym zainteresowaniem dla Disney + niż cokolwiek na Netflix w lipcu.

Hamilton był znacznie większym zainteresowaniem Disney + niż cokolwiek w Netflix w lipcu.

Disney + może być nowym dzieckiem w okolicy, jeśli chodzi o usługi przesyłania strumieniowego, ale po prostu jak gdyby dzieciak miał bogatego rodzica, który dał im wszystko, czego chcieli, Disney + był w stanie zagłębić się w głębokie kieszenie swojej firmy macierzystej Disneya, aby zaprezentować na swojej platformie przebojowy musical Hamilton na swojej platformie, ku zazdrości wszystkich innych usług przesyłania strumieniowego.

Według zestawów danych dostarczonych przez 7Park Data, 37% jego panelu widzów w Stanach Zjednoczonych obejrzało Hamiltona w lipcu, czyli prawie trzykrotnie więcej niż liczba osób, które obejrzały drugi najbardziej popularny tytuł tego miesiąca, Netflix serial dokumentalny o prawdziwym kryminale Unsolved Mysteries (14%).

Hamilton to piosenka i rap muzyczny przedstawiający na nowo historię amerykańskiego ojca założyciela Alexandra Hamiltona, stworzony przez gwiazdę Broadwayu Lin-Manuela Mirandę, z mieszana rasa odlewów głównych. Przedstawienie sceniczne było grane na Broadwayu i poza nim od czasu swojego debiutu w 2015 roku i było nominowane i zdobyło rekordową liczbę nagród Tony. W 2016 roku RadicalMedia sfilmowała występy na scenie serialu, a prawa do wideo zostały następnie sprzedane Walt Disney Studios za zgłoszoną cenę 75 milionów dolarów.

Chociaż nagranie Hamiltona miało pierwotnie zadebiutować w kin, globalna blokada zmusiła Disneya do zmiany strategii. Zamiast tego zadebiutował w Disney + 3 lipca i od razu zaczął zyskiwać popularność na całym świecie, gdy fani pochylali się nad musicalem, tworzyli interpretacje muzyki i fabuły oraz wprowadzili Hamiltona na szczyt list przebojów.

Faktycznie statystyki dotyczące wydajności programów Disney + są wykonywane przez serwisy zewnętrzne, ponieważ Disney nie ujawnia tych liczb. Ale dyrektor generalny Bob Chapek powiedział wcześniej pracownikom, że Hamilton pozyskał wielu nowych subskrybentów platformy od czasu jej debiutu.

Chociaż liczby wniesione przez pomysłodawcę Lin-Manuela Mirandy są imponujące, Disney + wciąż pozostaje w tyle. za Netflixem, jeśli chodzi o przesyłanie strumieniowe. Ta ostatnia ma tę zaletę, że jest jedną z pierwszych osób poruszających się w branży i zgromadziła ogromną kolekcję treści przesyłanych strumieniowo, które stały się dla wielu rozrywką w okresie blokady.

Mimo to Disney + szybko się rozwija, by być postrzeganym jako poważny rywal dla Netflix, dzięki globalnej, trwającej od dziesięcioleci obecności marki Disney. Kilka nadchodzących wysokobudżetowych projektów, które zadebiutują w Disney + w nadchodzących miesiącach, jeszcze bardziej przechylą szalę, poczynając od Mulan we wrześniu i od sezonu 2 The Mandalorian w październiku.

Oczywiście spoczywając na laurach przeszły sukces byłby złym posunięciem zarówno dla Netflix, jak i Disney + w tym momencie, ponieważ dwaj giganci strumieniowania stoją przed tym samym natychmiastowym i pilnym problemem, który daje nieprzespane noce każdemu wykonawcy studia w Hollywood: jak tworzyć nowe treści w obecnej rzeczywistości dystans społeczny i globalne zagrożenie infekcją. To jest problem, który trzeba będzie przezwyciężyć lub przynajmniej obejść w zadowalający sposób, jeśli platformy i studia streamingowe mają pozostać na rynku. Ta wiadomość pochodzi bezpośrednio z Variety.

Tytuł oryginalny: Hamilton Was the Biggest Thing on Any Streaming Service This July Including Netflix
Źródło: movieweb

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest

Serdecznie polecamy nasze zaprzyjaźnione serwisy: