Wpis powstał dzięki współpracy z:

Ryan Reynolds nigdy nie przegapi okazji, by zrobić przezabawne, samokrytyczne ujęcia niektórych z bardziej haniebnych wpisów z jego notorycznie kraciastego CV filmów i telewizji. Najnowszy taki przykład, kampania dla jego firmy Mint Mobile premium zajmującej się łącznością bezprzewodową, pokazuje jego klapę filmową Foolproof. Wejdź do Mint Mobile +, pozorowanej usługi przesyłania strumieniowego

Ryan Reynolds ma usługę przesyłania strumieniowego z tylko jednym filmem

Ryan Reynolds nigdy nie przegapi okazji, by zrobić przezabawne, samokrytyczne ujęcia niektórych z bardziej haniebnych wpisów z jego notorycznie kraciastego CV filmów i telewizji. Najnowszy taki przykład, kampania dla jego firmy Mint Mobile premium zajmującej się łącznością bezprzewodową, pokazuje jego klapę filmową Foolproof. Wejdź do Mint Mobile +, pozorowanej usługi przesyłania strumieniowego

Bezczelna kampania Mint Mobile Ryana Reynoldsa nabiera kształtu jako usługa transmisji strumieniowej, która zawiera tylko jego film z 2003 roku, Foolproof.

Ryan Reynolds nigdy nie przegapi okazji, by zrobić przezabawne, samokrytyczne ujęcia niektórych z bardziej haniebnych wpisów z jego notorycznie kraciastego CV filmów i telewizji. Najnowszy taki przykład, kampania dla jego firmy Mint Mobile premium zajmującej się łącznością bezprzewodową, robi zdjęcie na jego klapie filmowej Foolproof.

Wpisz Mint Mobile +, pozorowaną usługę przesyłania strumieniowego utworzoną przez firmę Reynolds, zawierającą towarzyszącą witrynę internetową, która zachęca potencjalnych subskrybentów, prezentując treści dostępne do streamowania. Jednak wspomniana zawartość składa się po prostu z jednego filmu, Foolproof, który został przepakowany w wielu wpisach w całym (.) Imitującym Disney + interfejsie platformy. Reynolds spędził ostatni tydzień, machając tą przysłowiową marchewką „80 minutami” „bingetastycznych nieoryginałów”, które będą transmitowane w „jakości DVD z 2003 roku”. Sprawdź jego „zwiastun” usługi tuż poniżej.

Centralnym elementem pseudo-streamera, Foolproof, w reżyserii Williama Phillipsa, jest prawie zapomniany 17-letni kanadyjski komediowy film o napadzie, w którym Reynolds zagrał u boku Kristin Booth. Film miał premierę 3 października 2003 roku w 189 kinach, zarabiając na całym świecie 779 036 dolarów brutto. Chociaż film najwyraźniej nie miał żadnych ambicji poza tym, że został uznany za konwencjonalną pozycję gatunkową, której przeznaczeniem jest cieszyć się życiem na półkach DVD, najwyraźniej nie pojawił się w szczytowym momencie w karierze Reynoldsa. Rzeczywiście, film reprezentował okres we wspomnianej karierze wkrótce po zakończeniu wstępnego roszczenia do sławy jako część głównego trio sitcomu ABC z lat 1998-2001 Two Guys, a Girl and a Pizza Place oraz wielkiej ekranizacji (swego rodzaju). jako tytularny organizator imprez w komedii bractwa z 2002 roku, National Lampoon’s Van Wilder.

Reynolds, obecnie megagwiazda z pieniędzmi do zainwestowania, kupił udziały w (bardzo realnej) Mint Mobile w listopadzie ubiegłego roku. Usługa ta jest reklamowana na jej stronie internetowej jako pomysł na „dostarczanie niedrogich, najwyższej jakości usług bezprzewodowych bezpośrednio do konsumenta”, co umieszcza w kontekście część języka, którego używa w parodii Mint Mobile +, w szczególności określając ją jako „ najbardziej przystępna cenowo usługa przesyłania strumieniowego na świecie ”, przypuszczalnie wprowadzając aspekt„ przystępnej ceny ”- być może podświadomie – do ogółu konsumentów. Dlatego w kolejnym tweecie Reynolds wypuszcza kota z torby, że Mint Mobile + nie jest czymś, co zgodnie z prawem idzie naprzód… no wiesz, na wypadek, gdyby rzeczywiście ktoś krzyknął „zamknij się i weź moje pieniądze!” do pomysłu płacenia za przesyłanie strumieniowe Foolproof w nieskończoność (w przeciwieństwie do kupowania go w koszu na dyski DVD ze zniżką).

Co ciekawe, Mint Mobile + nie jest nawet pierwszym dużym trollingiem, którego dokonał Reynolds w sierpniu. W ruchu, który był podobnie zwiastowany tweetami ze zwiastunami, Reynolds wypuścił coś, co okazało się fałszywym zwiastunem „Green Lantern Cut” z Justice League, edytując superbohatera, którego przedstawił w 2011 r. z A-listerów DC Extended Universe, poza zwrotem akcji ujawnia, że ​​tym razem w posiadacza szmaragdowego pierścienia gra (wcielony głęboko w postać) Tom Cruise. Wydawało się, że to posunięcie miało na celu wyśmiewanie czegoś, co wydaje się być nadchodzącym zalewem rozszerzonych cięć starych filmów w następstwie niedawnego zamówienia HBO Max na wersję megamovie o superbohaterach z 2017 roku „Snyder Cut”. Podobnie, ten wyczyn Mint Mobile +, oprócz promowania firmy Reynoldsa, służy jako satyryczna wypowiedź na temat zagmatwanej natury niezliczonych usług przesyłania strumieniowego, które pojawiły się dla najbardziej ezoterycznych specjalności.

Bez względu na to, Reynolds prawdopodobnie nie może się doczekać powrotu do pracy w miejmy nadzieję, zbliżającym się świecie po COVID. Jego następny film, komedia z grami wideo Free Guy, trafi do kin 11 grudnia, ale prawdopodobieństwo, że zostanie zorganizowany w tym terminie maleje z dnia na dzień. Dodatkowo, jego powrót do trzeciego filmu Deadpool, tym razem pod auspicjami nowego właściciela Foxa, Disneya, wciąż żyje, aczkolwiek postawiony na lodzie, gdy firma ocenia, jak skutecznie wstrzyknąć serię stworzoną przez Foxa z oceną R do Marvela. Walka w Cinematic Universe.

Tytuł oryginalny: Ryan Reynolds Has a Streaming Service with Just One Movie
Źródło: d-o-g

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest

Serdecznie polecamy nasze zaprzyjaźnione serwisy: