Wpis powstał dzięki współpracy z:

Rozmawiamy z reżyserem Jayem Cheelem o Cursed Films, które ukażą się w wersji cyfrowej i DVD, a także o tym, czego można się spodziewać w drugim sezonie w naszym ekskluzywnym wywiadzie.

Reżyser Cursed Films zdradza, co nadejdzie w drugim sezonie [ekskluzywny]

Rozmawiamy z reżyserem Jayem Cheelem o Cursed Films, które ukażą się w wersji cyfrowej i DVD, a także o tym, czego można się spodziewać w drugim sezonie w naszym ekskluzywnym wywiadzie.

Cursed Films pojawiły się na Shudder na początku tego roku. Seriale dokumentalne przyjrzały się filmom, które rzekomo zostały przeklęte, takie jak Egzorcysta i Poltergeist. Teraz sezon 1 zmierza na rynek cyfrowy i Blu-ray / DVD.

Cursed Films to pięcioczęściowy serial dokumentalny, w którym odkrywamy mity i legendy kryjące się za słynnym horrorem Hollywood. produkcje filmowe. Od wypadków lotniczych i bombardowań podczas kręcenia Omen, po podobno użycie prawdziwych ludzkich szkieletów na planie Poltergeist, te historie są legendarne zarówno wśród fanów, jak i twórców filmowych.

Na cześć nadchodzącej premiery , mieliśmy okazję porozmawiać z reżyserem Jayem Cheelem o programie, a także o zbliżającym się drugim sezonie. Dyskutowaliśmy o planach drugiego sezonu Cursed Films, co przerażało Cheela jako dziecko i wiele więcej. Miłej zabawy.

Myślę, że powinniśmy zacząć od pogratulowania drugiego sezonu Cursed Films

Jay Cheel: Dziękuję bardzo. Jesteśmy bardzo podekscytowani. Nie mogę się doczekać wyzwań związanych z kręceniem sezonu w telewizji podczas COVID. To będzie interesujące.

Tak, czuję, że teraz jesteśmy w sytuacji, w której wielu ludzi zaczyna wracać. Ale wszyscy wciąż to rozumieją. To bardzo dziwne, niechlujne, w nieznanym okresie.

Jay Cheel: Tak, zdecydowanie. Ale będzie fajnie.

Wiem, że serial był emitowany przez Shudder, ale ponieważ wychodzi na dysk, tylko dla ludzi, którzy być może odkryją to poza Shudder, jak byś opisał serial?

Jay Cheel: Cóż, na pozór jest to w zasadzie serial, w którym przyglądamy się różnym legendom związanym z produkcjami filmowymi, które ludzie uważają za przeklęte. Dlatego w pewnym sensie przyglądamy się największym hitom tego typu historii, takich jak Poltergeist, The Exorcist, The Omen. W miarę trwania serii zaczyna analizować, dlaczego tak fascynują nas te przeklęte legendy, i przyglądać się, jak ludzie zaangażowani w te produkcje myślą o historiach, które z nich wyszły, i jak ludzie je utrwalili. Tak więc zawsze opisywaliśmy to jako serial, który bada napięcie między racjonalnym a irracjonalnym. To ma sens, że wiele z tych filmów to horrory, ponieważ myślę, że wiele przeklętych historii, które są z nimi powiązane w dziwny sposób, odzwierciedlają niektóre narracje w samych filmach. Co też jest dodatkowym, fascynującym elementem. To bardzo długa odpowiedź na to pytanie. Ale ogólnie patrzę na te przeklęte legendy związane z tymi filmami.

Pomyślałem, że to fajne, ponieważ dorosłem … Uwielbiam horror. I słyszałeś niektóre z tych historii, przynajmniej luźno. Oczywiście opisałeś niektóre z dużych, jak Egzorcysta, ale czy masz ścisłe kryteria określające, co stanowi przeklęty film? Czy jest lista kontrolna, czy po prostu wiesz, kiedy ją widzisz?

Jay Cheel: Myślę, że kryterium było takie, że inni ludzie uważają to za przeklęte. Kiedy patrzymy na te filmy, nie twierdzimy, że były one przeklęte. To trochę tak, jak mówili o nich ludzie, którzy utrwalili te idee lub te legendy, oraz ludzie związani z samymi filmami. Tak więc, jeśli spojrzeć na pierwszy sezon, Twilight Zone: The Movie. Byli ludzie, którzy próbowali połączyć klątwę z tym filmem, którego tak naprawdę nie badaliśmy w serialu, ponieważ do czasu … to nasz ostatni odcinek i myślę, że arka pierwszego sezonu, kiedy ty przechodząc do tego odcinka, zaczynamy bardziej przyglądać się rzeczywistości kryjącej się za niektórymi z tych produkcji i idei klątwy. Może znaczenie tego słowa. Powoli zmienia się z czegoś nadprzyrodzonego w coś, co oznacza niefortunny los. Że miała miejsce tylko seria incydentów, które ostatecznie doprowadziły do ​​poważnej katastrofy, aw wielu przypadkach można było tego uniknąć. Więc nie było jednego kryterium. Myślę, że chodziło głównie o to, jak oglądają filmy ludzie, którzy utrwalili otaczające ich historie.

To ma sens. Musiałbym założyć, że musisz być wielkim fanem horroru, żeby spróbować czegoś takiego. Więc nie tylko to, co cię przerażało, ale jakie filmy, kiedy dorastałeś, zadzierały z tobą? Dla mnie Egzorcysta zadzierał ze mną. Wciąż widziałem ten film tylko raz. Jakie filmy utknęły w tobie w sposób, który dostał się pod skórę? To może nawet sprawiło, że pomyślałeś, że zostali przeklęci, kiedy byłeś młodszy?

Jay Cheel: Cóż, mam na myśli, mogę powiedzieć, że Egzorcysta też naprawdę ze mną zadzierał. Oglądałem wiele horrorów, gdy byłem dzieckiem, a filmy, które do mnie dotarły, czasami nie były nawet filmami grozy. Pamiętam The Day After, czyli film telewizyjny Nicholasa Meyera, jego zasadniczo nuklearny holokaust nakręcony na potrzeby filmu telewizyjnego.

Och, pamiętam to.

Jay Cheel: Tak. Właściwie to było to i Czarnoksiężnik z krainy Oz. Co oczywiście zawierało dziwne obrazy. Ale pomysł tornada naprawdę przeraził mnie jako dziecko. Więc kiedy byłem dzieckiem, mieszkałem w małym miasteczku. Nadal mieliśmy te testy syreny nalotowej. Nie sądzę, żeby to były syreny nalotowe. Myślę, że chodziło głównie o nagły wypadek, cokolwiek to było. Zawsze, gdy miały miejsce te testy, wariowałem jako dziecko, myśląc, że albo zostaniemy unicestwieni przez uderzenie nuklearne, albo uderzy nas tornado. To niekoniecznie horrory mnie złapały, ale te dwa filmy naprawdę przerażały. No i oczywiście Egzorcysta. Czarne święta mnie przerażały. A Prince of Darkness Johna Carpentera to kolejny, który jako dzieciak naprawdę do mnie dotarł.

Uwielbiam Prince of Darkness. Nie żeby miało to cokolwiek wspólnego. Ale to z pewnością niedoceniany stolarz. Więc inna rzecz, o której myślałem, czy widzisz tutaj okazję do opowieści narracyjnej? Na przykład Ben Affleck, niedawno ogłoszono, że kręci film o Chinatown. Czy uważasz, że jest jakaś funkcja narracyjna, którą można wyciągnąć z jednego z tych, które zbadałeś w pierwszym sezonie?

Jay Cheel: Potencjalnie. To znaczy, myślę, że to zależy. Natychmiast przychodzi mi na myśl coś w rodzaju klątwy Poltergeist, która bardzo ładnie odzwierciedla wydarzenia, które miały miejsce w filmie, ponieważ ludzie sugerowali, że użycie prawdziwych szkieletów na planie mogło doprowadzić do przekleństwa produkcji. Więc kiedy kręcisz film o rodzinie, która mieszka w domu zbudowanym na cmentarzu, a pod koniec filmu te szkielety wyskakują i atakują je, a szkielety, które były używane na planie, były prawdziwe szkielety ludzi, to jak ten szalony cykl meta. Jedyny problem polega na tym, że myślę, że musisz wybrać coś, co byłoby wrażliwe na realia tego, co się wydarzyło. Coś jak klątwa Poltergeist, gdzie są ludzie, którzy zmarli bardzo młodo z tragicznych przyczyn. W programie rozmawiałem z Craigiem Reardonem, osobą od efektów makijażu, która używała tych szkieletów. Jest bardzo wrażliwy na myśl, że użycie tych szkieletów mogło być przyczyną tego. Może więc potencjalnie dostać się na trudne terytorium pod względem etycznego traktowania i robienia czegoś, co nie jest tylko całkowicie wyzyskiem. Ale może jest coś do opowiedzenia. Zrobili Dragon: The Bruce Lee Story. Nie wiem Nie zdziwiłbym się, gdyby pewnego dnia pojawiła się historia, film nakręcony o życiu Brandona Lee.

{pogrubienie | Zwłaszcza, że ​​wydaje się, że jest jednym z tych facetów, którzy, jego tajemniczość nadal po prostu przeniknij. To miałoby dużo sensu.

Jay Cheel: Tak.

Wydaje mi się, że ten projekt zyskał dużą popularność. Jaki jest twój biały wieloryb? Czy istnieje franczyza, na którą masz oko? Czy jest projekt dla zwierząt domowych? Co tak naprawdę chcesz robić?

Jay Cheel: Pracuję głównie przy filmach dokumentalnych, więc mam nadzieję, że mam nadzieję, że dostanę szansę przejścia do gatunku, strefy scenariusza. Ponieważ jestem wielkim fanem dokumentu, ale jestem też wielkim fanem gatunku. Więc to jest coś, co chciałbym zrobić. Od jakiegoś czasu próbuję uruchomić ten film o Johnie Titorie, który jest rzekomym podróżnikiem w czasie, który opublikował w Internecie w 2000, 2001 roku, twierdząc, że pochodzi z roku 2036. Opowiedział tę bardzo szczegółową, interesującą historię która sama gra jak film science fiction i bardzo realnie wpłynęła na ludzi, którzy mieli z nim kontakt. Więc to była historia, którą próbowałem zejść z ziemi. Robiliśmy w tym pewne postępy i mamy nadzieję, że kiedyś będziemy mogli to sfilmować w 2021 roku. Gdybym miał nazywać coś moim białym wielorybem, to dlatego, że pierwszy wywiad, który przeprowadziłem na ten temat, miał miejsce w 2005 roku dla szkoły filmowej,

O, wow.

< p> Jay Cheel: Kręciło się to w moim życiu od dłuższego czasu. Będę więc bardzo podekscytowany, że nie tylko będę miał szansę zrobić ten projekt, ale po prostu usunąć go z listy [śmiech].

Czy mogę cię zapytać, jako filmowca, ponieważ to fascynuje mnie. Jestem dziennikarzem. Odwracam artykuł, przechodzę do czegoś innego. Właśnie rozmawiałeś o filmie, który możesz nakręcić w przyszłym roku, a który warzony był przez 15 lat. Co cię motywuje? Jak po prostu nie iść, zapomnieć o tym i po prostu iść dalej? Co sprawia, że ​​jesteś zmotywowany takimi rzeczami, skoro wykonanie czegoś zajmuje tyle czasu?

Jay Cheel: Myślę, że kiedy się w tym znajdujesz, nie zdajesz sobie sprawy, że trwa to tak długo, ponieważ pracuję nad innymi rzeczami. Spędziłem rok i przesiadłem się w pierwszym sezonie Przeklętych Filmów i podczas gdy jestem w tym, nie myślę o tym innym projekcie poza może rozmową o tym, jakie mam opcje finansowania lub cokolwiek to może być. Więc myślę, że po prostu jesteś zajęty innymi projektami, podczas gdy drugi gotuje się na wolnym ogniu i nie wydaje się, że trwa to tak długo. Byłoby inaczej, gdyby to był pojedynczy, jedyny projekt, który próbowałem wykonać. Myślę, że ten okres to 15 lat. Minęło dużo czasu i kiedy w końcu oderwał się od ziemi, mam nadzieję, że dopiero w tym momencie zdam sobie sprawę, wow. W końcu to robimy. Czekaliśmy tak długo. Ale w międzyczasie wydawało się, że coś jest w tle. Więc to nie jest tak piekielne, jak się wydaje,

Co zobaczymy w drugim sezonie Cursed Films? Co możesz mi dać?

Jay Cheel: Niestety nie mogę jeszcze nic powiedzieć o filmach. Ale nie mogę powiedzieć, że uważam to za naprawdę ekscytujący i różnorodny wybór filmów. Mamy nadzieję, że rozpoczynamy produkcję we wrześniu, a część z nich zabierze nas poza Amerykę Północną, więc to będzie ekscytujące. Będzie to więc szersza perspektywa, co jest świetne. Jestem podekscytowany, że ludzie dostali tę listę i mam nadzieję, że będą tak samo podekscytowani jak my.

Czy zamierzasz trzymać się tego samego formatu? Czy macie zamiar coś zmienić? Czy nauczyłeś się pewnych rzeczy w pierwszym sezonie, które mają wpływ na to, jak przechodzisz do drugiego sezonu?

Jay Cheel: Przeważnie ten sam format. Ale myślę, że zagrają bardziej jak indywidualne filmy dokumentalne o każdej produkcji. Pierwszy sezon miał w tym wątek. Nie oznacza to, że możemy nie odkryć łuku w procesie, do którego nie będziemy się opierać. W tym sezonie odcinki będą dłuższe. Będą trwać 45 minut, jak godzina w telewizji. A więc ostateczna, godzinna wersja dokumentalna każdego z tych filmów, produkcja tych filmów. Taki jest cel.

Sezon 1 Cursed Films jest już dostępny w Shudder, a 18 sierpnia na cyfrowej, Blu-ray i DVD od RLJE Films.

Tytuł oryginalny: Cursed Films Director Reveals What’s Coming in Season 2 to Shudder [Exclusive]
Źródło: movieweb

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest

Serdecznie polecamy nasze zaprzyjaźnione serwisy: