Wpis powstał dzięki współpracy z:

Disney Restructures Company ze szczególnym uwzględnieniem transmisji strumieniowych i Disney Plus

Walt Disney Company zmienia sposób, w jaki zarządza swoją kontrolą nad najszczęśliwszym miejscem na ziemi, zarówno w parkach, jak i na ekranie, a strona produkcji multimediów kładzie nowy nacisk na usługi przesyłania strumieniowego, takie jak Disney +. Wiadomość pochodzi z samego Domu Myszy, który w poniedziałek ogłosił, że ma szeroką konstrukcję

The Walt Disney Company reorganizuje swoje rozległe imperium, koncentrując się na produkcji multimedialnej ukierunkowanej na usługi przesyłania strumieniowego, takie jak Disney +.

The Walt Disney Company zmienia sposób, w jaki zarządza swoją kontrolą nad najszczęśliwszym miejscem na ziemi, zarówno w parkach, jak i na ekranie, a strona produkcji mediów kładzie nowy nacisk na usługi przesyłania strumieniowego, takie jak Disney +. Wiadomość pochodzi z samego Domu Myszy, który ogłosił w poniedziałek, że jego szeroka reorganizacja strukturalna wejdzie w życie natychmiast.

W związku z tym Disney utworzył nową grupę dystrybucyjną w ramach swojej struktury biznesowej, a firma usprawniła wszystkie sektory produkcji pod parasolem dystrybucji mediów i rozrywki. Grupa ta będzie odpowiedzialna za rozwój i produkcję treści dla usług strumieniowych firmy, w tym Disney +, Hulu i ESPN +, a także za zyski i straty ze sprzedaży reklam generowanych przez te treści. To scentralizowane centrum dystrybucji mediów i rozrywki będzie nadzorowane przez Kareema Daniela.

Wydaje się, że jest to główny krok Disneya w kierunku przyszłości, szczególnie biorąc pod uwagę obecne ograniczenia nałożone na ich model biznesowy z powodu pandemii koronawirusa. Dzięki zawartości filmów kinowych Disneya opartej na franczyzie, której kopia zapasowa została utworzona do 2021 roku, a potencjalnie dłuższa ze względu na COVID-19, który utrzymuje niską frekwencję w kinach – i kina albo są zamknięte, albo desperacko szukają nowych treści od nieufnych studiów – łatwo wyobrazić sobie Disneya, który patrzy w przyszłość gdzie byliby mniej zależni od teatrów. Jednak przynajmniej na krótką metę treści kinowe są nadal głównym priorytetem Disneya.

W istocie, w ramach nowej deklaracji misji, oczekuje się, że część Studios należąca do grupy Media and Entertainment Distribution będzie produkować treści dla „dystrybucji kinowej, linearnej i strumieniowej…”. Chociaż to samo oświadczenie prasowe stwierdza, że ​​celem jest „ bezpośrednie punkty sprzedaży firmy, w tym Disney +, Hulu i ESPN + ”. Alan Horn i Alan Bergman będą nadal nadzorować produkcję treści ze studia dla Disneya za pośrednictwem Disney Pictures, Walt Disney Animation Studios, Pixar Animation, Marvel Studios i Lucasfilm jako prezesi, a obaj nadal będą podlegać dyrektorowi generalnemu Disneya Bobowi Chapekowi.

„Biorąc pod uwagę niesamowity sukces Disney + i nasze plany przyspieszenia naszej bezpośredniej działalności konsumenckiej, strategicznie pozycjonujemy naszą firmę, aby skuteczniej wspierać naszą strategię wzrostu i zwiększać wartość dla akcjonariuszy” – powiedział Chapek w oświadczeniu. „Zarządzanie tworzeniem treści różniących się od dystrybucji pozwoli nam skuteczniej i sprawniej tworzyć treści, których konsumenci chcą najbardziej, dostarczając je w sposób, w jaki wolą je konsumować. Nasze zespoły kreatywne skoncentrują się na tym, co robią najlepiej – tworzeniu światowej klasy treści opartych na franczyzie – podczas gdy nasz nowo scentralizowany zespół dystrybucji globalnej skupi się na dostarczaniu i zarabianiu na tych treściach w najbardziej optymalny sposób na wszystkich platformach, w tym Disney +, Hulu, ESPN + i nadchodząca międzynarodowa usługa przesyłania strumieniowego Star. ”,

W perspektywie krótkoterminowej trudno jest ocenić, jak bardzo zmieni to obecny schemat utrzymywania Disneya w zakresie treści kinowych z powodu pandemii. Biorąc pod uwagę decyzję o opóźnieniu Czarnej Wdowy do lata 2021 r. Po eksperymencie Mulan PVOD, można podejrzewać, że Disney niechętnie umieszcza więcej hitów, które mają zarobić miliardy dolarów na streamingu, co pozostawia cały katalog Marvel Studios, na przykład, w zawieszeniu . Ale w dłuższej perspektywie Disney nieoczekiwanie skłania się ku Disney +, co wydawało się być intencją, odkąd usługa przesyłania strumieniowego została ogłoszona jako domyślny rywal dla Netflix.

Biorąc pod uwagę nowe ograniczenia, które COVID wprowadził do korporacji rozrywkowych w zakresie dystrybucji kinowej, uzasadnione jest spekulowanie, że harmonogram przejścia w kierunku integracji pionowej transmisji strumieniowej został przyspieszony. Nie wiadomo więc, czy będzie to miało konsekwencje dla konsumentów w 2021 roku. Jak może to wpłynąć na długoterminową przyszłość tworzenia treści Disneya, zarówno pod względem skali, jak i dystrybucji, wydaje się dość znaczące.

Tytuł oryginalny: Disney Restructures Company with Focus on Streaming and Disney Plus
Źródło: d-o-g

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest

Serdecznie polecamy nasze zaprzyjaźnione serwisy: