Wpis powstał dzięki współpracy z:

Poznaj potwory z Lovecraft Country

Finał Lovecraft Country wylądował wczoraj wieczorem z rykiem zbliżającym się do jednej z najbardziej ekscytujących, inteligentnych serii horrorów. Oprócz postaci, scenerii, historii, polityki i krętej fabuły, do największych atrakcji serialu należą potwory i potworne efekty występujące w serialu. UK

Finał Lovecraft Country

Brytyjski dom FX Framestore pracował nad całym serialem na różnych stanowiskach, w tym tworząc wczesne grafiki koncepcyjne niektórych kluczowych odcinków serialu.

„Zaczynasz od tablic nastrojów i daje to reżyserowi lub scenografowi bardzo jasny obraz obozu tak i nie” – wyjaśnia Martin Macrae, kierownik działu artystycznego w Framestore, o tym, jak przebiega ten proces.

„Fotograficzne odniesienie naprawdę pomaga szybko zawęzić obszary, na których opracowywanie nie chcesz tracić czasu. I to naprawdę pomaga skupić się na czymś, do czego się przyciągają. Więc robimy to najpierw, a potem przechodzimy do dość szybkich szkiców, zwykle szkiców miniaturowych lub szkiców czarno-białych, tylko po to, aby spróbować zobaczyć, gdzie projekt może pójść. Następnie przejdziemy do pracy w 3D i wykonywania rzeźb, co naprawdę pomaga w procesie projektowania. Dotyczy to zarówno postaci, jak i sytuacji, w których tworzymy środowiska. Następnie wyrenderujemy je i pomalujemy w Photoshopie i wygląda na to, że działa naprawdę dobrze ”. Macrae i jego zespół pracowali nad grafikami koncepcyjnymi dla szeregu stworzeń i postaci w serialu i twierdzi, że nie ma ulubionego.

„To było bardzo zróżnicowane i myślę, że wszystkie postacie i stworzenia są tak silne same w sobie, że wszystkie były równie trudne, jak i ekscytujące, aby zobaczyć je na ostatnim ekranie!”,

Tutaj, zilustrowany oryginalną grafiką koncepcyjną z serialu, Macrae omawia projekty.

„Zrobiliśmy kilka grafik koncepcyjnych dla The Shoggoth. To klasyczna rzecz w świecie koncepcyjnym, że zatrudniają mnóstwo różnych grafików koncepcyjnych do różnych części programu, a projekt się odbija. W każdym programie jest inaczej, ale czasami zaczyna się i kończy wraz z tobą.

„Oto niektóre z początkowych pomysłów, które zostały szybko naszkicowane.

„Gdy historia zaczęła się umacniać i było jaśniejsze, czego potrzebują w każdym odcinku, wrócili do Framestore z Shoggotem, aby faktycznie wykonać efekty wizualne.

„Było kilka dodatkowych rzeczy, które chcieli dodać. Małe ramiona pod spodem i ilość oczu, które chcieli nad ciałem. Początkowo było to tylko z przodu, a potem powiedzieli: „Och, dodaj trochę więcej na ramiona”. Ustami próbowaliśmy określić, jak wygląda nawarstwianie zębów, gdy otwierają usta.

„Potem robiliśmy też testy oświetlenia. Testowaliśmy podpowierzchnię skóry, ponieważ to określiło, jak blisko wyglądałaby od skóry człowieka. Następnie, jeśli ogon był długi, krótki, cienki. Więc to było bardziej dopracowanie projektu. ”,

„Wraz z duchami mieli pojęcie, jakie były pierwotnie postacie za życia. Klasycznym był bejsbolista z głową dziecka. To jest ten, o który wszyscy się boją. To był eksperyment, który przeprowadzali, który był dość groteskowy.

„Z oczywistych powodów nie było to przyjemne badanie, ponieważ chcieli pokazać jak najwięcej krwi. Ale byli całkiem jasni co do rodzaju postaci, którymi byli. Poszliśmy i zaczęliśmy próbować zbliżyć postać do tego, czego chcieli, ale także sprawić, by wyglądała, jakby była wiarygodna. Przyjrzeliśmy się, jak upiornie będzie wyglądać, gdy zobaczysz je w piwnicy i jak przezroczysty może być duch. I te wszystkie małe rzeczy, o które pytali, zrobilibyśmy to za pomocą linii pojęć. Więc skończyło się na tym, że prawie jak zestawienie pokazało wszystkie postacie, jak wyglądałyby przed śmiercią, a potem jak wyglądały jako duchy.

„[Lucy] mówiła o tym, ile masz rozumu i jak makabrycznie chcieli, żeby to wyglądało.

„To była główna rzecz, czy jaki był najbardziej uderzający wygląd, któremu mogli ujść na sucho? Pamiętam, że była jedna postać, której dosłownie chcieli pokazać swoje wnętrzności i ile wnętrzności widzielibyśmy zwisające z dołu tułowia.

„Myślę, że chodziło o to, żeby po prostu przekroczyć granice tego, co można umieścić na ekranie.”,

„To też było makabryczne. Pamiętam, kiedy tworzyliśmy koncepcje, pomyśleliśmy: „Och, to jest dość makabryczne. Prawdopodobnie nie zrobią tego tak źle, jak to ”, ale w rzeczywistości uczynili to bardziej makabrycznym. Nie powstrzymywali się.

„Myśleliśmy tylko:„ Co by się właściwie stało, gdybyś ocierał czyjąś skórę, a pod spodem byłaby skóra ”. Więc oczywiście nie ujawniałeś ścięgien, mięśni i tkanek w ten sposób, chodziło o to, ile krwi widzisz na skórze. Chodziło o to, jak zerwie się skóra i tak, to było dość makabryczne.

„W pewnym sensie testowaliśmy wodę, aby zobaczyć, jak artystyczna ma wyglądać.

„Pod skórą było jednym z omawianych punktów odniesienia. A potem do pełnej krwi i flaków. Próbował dowiedzieć się, gdzie na widmie chcieli, żeby to było.

„Zależało im na tym, aby poczuć strach przed postaciami. Więc myślę, że chcieli móc, tak, pokazać gore, ale jednocześnie pokazać wyraz ich twarzy, kiedy to się z nimi dzieje. Mimo że była pełna krwi, musiała okazywać jej emocje, gdy skóra się ściągała. Więc to była równowaga. ”,

„Początkowo miejsce tego miało znajdować się na starym statku. Myślę, że w przypadku Yahimy najważniejsze było na początku: „Jak ona wygląda, kiedy rzeczywiście ją odkryli?” A potem masz tam koncepcje, które pokazują różne etapy i jaka byłaby pierwotnie, a następnie, jaka była, kiedy się transformowała.

„Dla nich ważny był również element dodawania tatuaży na jej ciele. To było dość proste w pewnym sensie, kiedy to było przed i po, a trzeba było spróbować eksperymentować z projektem po obu stronach.

„[Wyzwaniem dla zepsutej wersji] było pokazanie otoczenia i nie zdawanie sobie sprawy, że w rzeczywistości na krześle siedzi postać. W tamtym momencie nie byliśmy pewni, jak zdziesiątkowany obszar, w którym siedziała, miał wyglądać. Ze zwisającymi elementami włosów łączyło się to tak, jakby prawie wtopiła się w scenę. To też był element horroru, kiedy ożyła, nie wyglądałaby inaczej niż to, gdzie siedziała lub o co się opierała, więc kolory też musiały wtapiać się w scenę. ”,

„[Mieliśmy] opis mitologii kryjącej się za dziewięcioogoniastym lisem i [przyjrzeliśmy się], jak bardzo chcieli przełożyć na nią prawdziwą mitologię lisa. Więc czy macki, czy jak chcesz je nazwać, wyszły z niej, czy były pokryte futrem lub jak bardzo były reprezentowane w tej mitologii, które zostały pokazane na ekranie.

„Z drugiej strony też było to, jak graficznie chcieli, aby wyglądał.

„Tak, eksperymentowali z różnymi obszarami, z których wychodzą z niej i to była bardzo wczesna koncepcja, ta, w której nie byliśmy pewni, czy chcą, aby wyszło z jej oczu i nozdrzy lub jej usta.

„To my próbowaliśmy poeksperymentować, jak to będzie wyglądać, gdy wyjdzie ze wszystkich otworów jej twarzy. A potem scena na łóżku była dosłownie rodzajem przeglądu tego, jak mogłaby wyglądać.

„Ponieważ dyskutowali, że zawsze można go postrzegać jako zarysowany cień i chcieli wiedzieć, czy sprawdzi się jako sylwetka, a także jako coś, co zostało bezpośrednio sfilmowane”.

Tytuł oryginalny: Meet the Monsters of Lovecraft Country
Źródło: d-o-g

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest

Serdecznie polecamy nasze zaprzyjaźnione serwisy: