Wpis powstał dzięki współpracy z:

Godzilla Celebrates 66th Birthday with Ghidorah Short & New Merchandise

Dzień Godzilli już prawie nadszedł, a Toho International znalazło wiele różnych sposobów pomagania fanom w świętowaniu.

66. urodziny Godzilli zapowiadają się na wielkie. Przed urodzinami kultowego kaiju 3 listopada firma Toho International, Inc. ujawniła mnóstwo ogłoszeń dotyczących marki Godzilla i licencji, aby pomóc fanom świętować Dzień Godzilli w niespotykany dotąd sposób. Firma ogłosiła, że ​​co tydzień pojawiają się nowe odcinki popularnej serii Godzilla Tales, która do tej pory zgromadziła ponad 325 tysięcy wyświetleń. Toho ujawnia również nowe, inspirowane Godzillą, umowy licencyjne dotyczące gier, odzieży, przedmiotów kolekcjonerskich i nie tylko. Ghidorah jest głównym tematem najnowszego odcinka Godzilla Tales, który jest obecnie transmitowany.

Chociaż można by się spodziewać, że Godzilla Tales z Ghidorah będzie zawierał jakiś groźny materiał filmowy, tak nie jest w tym przypadku . Zamiast tego mamy wstęp do sitcomu. Od twórców „My Three Heads” pochodzi sitcom w przyszłym sezonie – czytamy w opisie. To jest dalekie od zwiastuna Godzilla vs. Kong, ale na razie będzie to musiało wystarczyć.

3 listopada 1954 roku Godzilla pojawił się po raz pierwszy w Toho’s Godzilla, klasycznym filmie o potworach, powszechnie uważanym za arcydzieło. Datą oficjalnie są urodziny Godzilli, z których każdego roku odbywa się w Japonii Festiwal Godzilla. W 2019 roku festiwal zgromadził ponad 20000 zwiedzających, a tegoroczna impreza odbędzie się praktycznie w miejscu, w którym oczekuje się jeszcze większej liczby fanów. Lora Cohn, dyrektor zarządzająca Toho International, Inc. miała to do powiedzenia.

Niedawno Godzilla Tales pojawiła się jako niespodzianka dla fanów, przenosząc klasyczne potwory z Godzilli na ekrany w dowolnym formacie. Seria wykorzystuje kultowe materiały z dziesiątek filmów o Godzilli, przekształcone w serię odcinków, które przedstawiają zabawne i przygodowe przygody, z których znana jest Godzilla. Z prawie 20 odcinkami, od parodii po oryginalne motywy, te wesołe szorty są dla fanów w każdym wieku.

Mediatonic niedawno pokazał światu swój crossover Godzilla, przenosząc ulubionego przez fanów kaiju do swojej przebojowej gry wieloosobowej Fall Chłopaki: Ultimate Knockout. Od 3 listopada, przez ograniczony czas, fani będą mieli okazję nosić w grze zupełnie nową skórkę Godzilli. Fall Guys łączy w sobie styl retro z chłodem gada dzięki specjalnej limitowanej edycji, ręcznie rysowanemu sitodrukowi w dwóch wersjach kolorystycznych. Ta elegancko zaprojektowana grafika odwołuje się do klasycznej epoki Showa tytułów w filmografii Godzilli, z Godzillą w latach 60. z domieszką dumy i szyku, które może zapewnić tylko Shag.

Wreszcie Mondo kontynuuje swoją gwiazdorską przygodę asortyment produktów Godzilla z kilkoma zupełnie nowymi kolekcjami. Przechwytując świat Godzilli w swoim wyjątkowym stylu, Mondo po raz kolejny dostarcza jedną z najpopularniejszych kolaboracji ze wszystkimi nowymi kubkami i odzieżą tiki, a po raz pierwszy z marką Godzilla, linią winylowych figurek i posągów przedstawiających kaiju, jakiego nikt nie zrobił. wykonane przed. Możesz obejrzeć najnowszy odcinek Godzilla Tales powyżej, dzięki kanałowi Nerdist YouTube.

Tytuł oryginalny: Godzilla Celebrates 66th Birthday with Ghidorah Short & New Merchandise
Źródło: movieweb

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest

Serdecznie polecamy nasze zaprzyjaźnione serwisy: